لحظه‌ی اوج

۴۵۰,۰۰۰ تومان

توضیحات

غالباً در رابطه با آنچه که اتفاق می‌افتد صادق نیستیم. اگر ما مرکز باشیم و کسی را در حاشیه ببینیم، معمولاً به خود می‌گوییم: «من تو اون موقعیت نیستم چون من فرق می‌کنم.» اما این حرف‌ها فقط از روی خودبینی‌ست. خیلی راحت می‎توانیم جای همان آدم باشیم. همه ما آن چیزها را درون خود داریم. فقط نمی‌خواهیم به چیزهای مشترک میان خود و آن بیگانگان اعتراف کنیم چرا که بیش از اندازه فروتن می‌شویم. این مسئله نشان می‌دهد که شاید موفقیت و شکست کاملاً منصفانه نیست. اگر ورق بهتر دست شما افتاده است پس باید فروتن باشید و آزاردهنده‌ست که دست از احساس برتری خود بکشید و بگویید: «من از هیچ کس بهتر نیستم.» پس به جای آن برای خود بهانه می‌تراشیم تا دیگران را کنار بگذاریم. وقتی می‌خواهیم مزایا یا غرور خود را حفظ کنیم می‌گوییم به خاطر شایستگی و آداب و رسوم اینگونه است.